Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

TIPS PÅ ÖVNING TILL CIRKELTRÄNING

En helt fantastiskt bra, konditionskrävande och sjukt jobbig övning är burpees. Grym att lägga in som pulshöjande övning i ditt cirkelträningsprogram!

1. Hoppa upp och klappahänderna över huvudet. // 2. Direkt ner på huk. // 3. Hoppa sedan ut i plankposition med raka armar och gör en armhävning.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
1kommentarer
  • Hej! Jag tycker verkligen om din blogg, heeeelt underbar!
    Jag har ätit bra och tränat flera gånger i veckan de senaste två månaderna vilket har gett resultat! Jag har aldrig varit överviktig men det är slimma till kroppen jag vill och få bort det där lite onödiga fettet här och där, som tex. mage, insidan lår och baksida armar. Jag ska börja cykla varje morgon (och eftermiddag, sammanlagt 2 mil), morgonturen tänker jag göra innan frukost. Kommer det bränna mera då? Det är inte särskilt mycket som ska bort, så tror du jag skulle kunna lyckas få synliga, tonade/markerade magmuskler (i stort sett få bort det mesta fettet där) och mer slimmade armar på 7 veckor? Med styrketräning också givetvis:)
    Kram på dig fina Ida! 🙂

    Elina 2013-05-23 15:39:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Josefin Dahlberg
Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Fanny Ekstrand
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger
Hälsa
Träningsglädje