Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

WARGENS HÄLSOTV – HUR HÅLLER MAN SIG BORTA FRÅN SÖTSAKER?

Svar på kommentar…

Jag har jättesvårt att hålla mig borta från onyttiga godsaker som kakor och bakelser och liknande. Det svåra med det hela är att det finns alltid hemma, om jag skulle välja skulle vi aldrig köpa hem det, för då är det lättare att hålla sig borta från det. Men nu när det finns här hemma, hur ska jag kunna motivera mig själv att verkligen motstå dessa sötsaker?

.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
7kommentarer
  • Hej! Finns det nackdelar med proteinpulver? Vilka är det? Är det farligt/dåligt att äta om man tränar normal mycket, typ 4-5 gånger i veckan? Tack för svaar 🙂

    Filippa 2013-04-09 20:42:00
    Svara
  • Hej Ida, i videon pratar du om protein pulver som jag tänkt börja med i samband med träningarna. Vad äter du för proteinpulver och var köper/beställer du det? Tack

    http://leslita.blogg.se 2013-04-09 18:13:00
    Svara
  • Hej Ida! Har en fråga åt dig; du har någon nämnt om att fu ätit för lite osv. Så har du haft ätstörning? Skulle vara bra om du gör ett videoinlägg o berättar, för det är tyvärr rätt vanligt i dagens samhälle, skulle uppskattas!
    Kram!
    Andrea

    ahland1 2013-04-09 08:20:00
    Svara
  • Det som jag brukar göra när jag har sötsug och inte vill äta ett mellanmål är att borsta tänderna! Då är man inte alls sugen på att stoppa i sig nått sött då mintsmaken finns i munnen. Det är mitt tips 🙂

    anna 2013-04-09 06:54:00
    Svara
  • ursäkta irrelevansen för inlägget – men har en annan fråga jag tänkt på ett tag. har försökt börja lägga in en hel del marklyft i mina träningspass, har googlat om tekniken en del och det mesta tycker jag sitter bra nu och det känns bra, förutom en sak – jag får jätteont i händerna och underarmarna varje gång och måste välja jättelätta vikter bara för att mina underarmar och händer ska orka, och måste därmed sluta långt innan ryggen och benen har blivit trötta. har försökt börja träna underarmana mer separat men känns inte som det ger någonting. har du några bra tips till mig? (och tror det kanske är fler som känner igen sig i mitt problem!) 🙂

    Nellie 2013-04-09 00:58:00
    Svara
  • Heej Ida! Jag har en fråga angående Portion Control. Jag äter nyttigt och bra 5/6ggr per dag men mitt problem (iaf vad jag tror) är att jag äter för mycket. Hur ”stor” ska en frukost, lunch, middag och mellanmål vara? Dvs hur vet man hur mycket måltiderna ska innehålla? Med vänlig hälsning, Julia!

    Julia 2013-04-09 00:19:00
    Svara
  • Hej Ida! Jag tränar nästan varje dag på gym samt att jag rider varje dag. Därför har jag funderat på att köpa proteinpulver eller annat kosttillskott för att få i mig tillräckligt med näring och för att orka mer. Vad ska jag välja? 🙂

    Ida 2013-04-08 21:43:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Hälsa
Foodjunkie
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Home
Andrea Brodin
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger