Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

PROTEINRIKT MELLANMÅL

Proteinbomb till mellis…

1 skopa One Whey Isolate French Vanilla från Fitnessguru, 1 msk spirulina, vetegräs och acai och 1,5dl havremjölk.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
9kommentarer
  • Hej och välkommen hit 🙂 haha kan förstå det, men du måste blivit sjukt pigg? Jag menar 1 msk totalt, Jag har balndat ihop alla 3 i en burk. Kram Ida

    idawarg 2013-03-22 09:41:00
    Svara
    • Svar på idawargs kommentar.

      Haha, okej, då får jag testa det idag! Ja, sjukt pigg blev jag ju, men det smakade pyton med så mycket spirulina 😉 Tack! /Lisa.

      Lisa 2013-03-23 10:49:00
      Svara
  • Hej! Ny läsare- mkt imponerad och glad över din blogg! Testade precis din proteinbomb, men menar du 1 msk av varje; spirulina, acai och vetegräs – eller totalt 1 msk? Det smakade iiiinte gott 😛 🙂

    Lisa 2013-03-22 10:34:00
    Svara
  • Hej Ida! Hittade din blogg idag och har sparat den på hemskärmen direkt! 🙂 en fråga – morotsbrödet låter jättespännande men jag undrar om det inte är väldigt mycket kalorier i pga fröerna? 630 kcal/100g på dem jag hittade i skåpet. Jag tränar inte för tillfället så räknar kalorier och ja – för mig handlar det om energi in och ut just nu. Eller är det ok? Eller bör jag vänta och äta det till jag tränar?

    Kram Anna 🙂

    An_nan 2013-03-21 21:49:00
    Svara
    • Svar på An_nans kommentar.

      Hej Anna och Välkommen hit 🙂 Du kan absolut äta brödet nu då det innehåller mindre och bättre kalorier än de flesta vanliga bröd. Har för mig att ett bröd innehåller ca 133kcal om man delar hela limpan på ca 19 skivor. Sedan så innehåller brödet massa nyttigá fetter och man håller sig mätt länge 🙂 Kram Ida

      idawarg 2013-03-22 09:35:00
      Svara
  • Hej Ida!
    Hittade din blogg idag och har hunnit gå igenom massor av inlägg redan, måste bara säga: you go girl! Jag har en fråga angående att träna magen, det är så att min rygg är väldigt stel ännu pga operation, och kan därför inte göra situps, endast väldigt små som vissa gånger känns i magen men andra gånger inte, så tänkte höra om du har nå bra tips på vad jag kan träna för magövningar för att få magrutor 🙂

    Elin 2013-03-21 20:33:00
    Svara
    • Svar på Elins kommentar.

      Tack och välkommen hit 🙂 Jag har massa tips. Håll utkik bland mina videoinlägg 🙂 Kram Ida

      idawarg 2013-03-22 09:40:00
      Svara
  • Hej!! Jag tycker dina recept med proteintillskottet låter jätte smariga, men har hört att man istället kan bli tjock av de om man inte tränar tillräckligt hårt och med mycket styrketräning. Jag kör mycket kondition men även styrketräning då jag vill bli starkare. Passar det mig?

    Lougu636 2013-03-21 20:21:00
    Svara
    • Svar på Lougu636s kommentar.

      Hej! Du blir inte tjock av 100% protein, utan snarare tvärt om. Du håller dig mätt och proteinet bygger muskler. man behöver inte träna för att äta proteinpulver utan det passar bra till vem som helst som mellanmål 🙂

      idawarg 2013-03-22 09:39:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger