Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

MATDAGBOK LÖRDAG

RUBRIK ÖNSKAD AV ER.

Ni vill ha mer matdagböcker så varsågod. Här kommer lördagens: 

1. Frukost. Proteinhavregrynsgröt med blåbär, hallon, kokosolja och havremjölk + 1/2 äpple.

2. Svart kaffe.

3. Mellis. 1/2 rawfood chokladbar.

4. Lunch. Ceasarsallad med Quinoa.

5. Mellis. Proteinsmoothie med banan och kakao.

6. Svart kaffe.

7. Förrätt. Morotssoppa med getost.

8. Huvudrätt. 1,5 laxfilé med fetaostsås och avokadosallad.

Utöver det här har jag självklart druckit vatten och sedan tagit tillskott (Omega-3, Multimineraler, Magnesium, Aloevera, BCAA och Lactovital) Träningen var lätt denna dag. 20 min Promenad till gymmet, jobb med klienter vilket innebar ett kort 20min löppass och 20 min promenad hem.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Åh vad gott de ser ut! Kan du inte dela med dig av recept på fetaostsåsen?

    linnéa 2013-03-22 14:57:00
    Svara
  • Är lite nyfiken bara, vad gjorde du med den andra halvan av rawfoodbaren? Kastade? Delade med någon? Brukar fundera över sådant när folk säger att de ätit en halv av något, hahah, lite konstigt kanske men jag skulle aldrig äta typ en halv banan, en halv proteinbar eller liknande haha

    alexandra 2013-03-19 21:04:00
    Svara
  • Eftersom det här var matdagbok för en lördag undrar jag hur du klarar att inte ta något gott på kvällen? Jag tycker att det är omöjligt att sitta en lördagkväll och inte lyxa lite med chokladpudding eller chips…

    Edith 2013-03-19 10:25:00
    Svara
  • Hej Ida!

    Vill börja med att säga att jag älskar din blogg. Jag läser den dagligen och den ger mig verkligen motivation och inspiration.

    Jag undrar hur man gör för att träna sina armar så att de blir smala och inte så ”slappa”. Skulle verligen uppskatta svar!

    Kram

    Alexandra 2013-03-18 21:44:00
    Svara
  • Hej Ida med världens bästa blogg! Jag har hyfsat koll på kost och träning och så, en en sak jag undrar är att om man ska gå ner i fettprocent och måste göra av med mer än man äter, hur mycket ska man behöva träna/äta? Om vi säger att jag då ska äta 1500 kalorier hur ska jag lyckas göra av med allt detta? Eller hur mycket bränner man utan att tänka på det? tacksam för svar 🙂

    Gäst 2013-03-18 21:27:00
    Svara
  • Hej Ida! 🙂

    Jag har en discotävling nu i helgen , och jag undrar hur man ska äta och vad för att kunna prestera så bra som möjligt och ha mycket energi? Skulle vara jättesnällt om du svarade! Kram 🙂

    Antonia 2013-03-18 19:24:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Vanja Wikström
Home
Andrea Brodin
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Josefines Yoga
Hälsa
Fannie Redman
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger