Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

VECKANS UTMANING – CHECK!

Aj min rumpa. Igår körde jag ett härligt ben/rumppass på gymmet. Finns inga friavikter eller redskap så då får man ta det man har och det verkar ha funkat 😀

Sittande bencurl, djupa knäböj, bencurl pilatesboll, sumo knäböj med sidokick, upphopp på hög bänk, ”kjejsaren”, plankan, knäindrag med pilatesboll och crunches. 

En härlig blandning som definitivt känns i ben, rumpa och bål. Så gött!

Efter detta pass är jag definitivt klar med veckans utmning som var 250 squats. Hur går det för er? Hur många squats gjordde ni denna veckan?

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
3kommentarer
  • Jag är inte riktigt med på varför du mängdtränar body weight squats? Är det inte bättre att sätta en skivstång med lite vikter på ryggen och på så sätt träna musklerna mer effektivt?

    Emil 2013-02-25 08:35:00
    Svara
  • 500! 🙂

    Therese 2013-02-24 19:53:00
    Svara
  • blev totalt 270 :))

    Linda 2013-02-24 19:32:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
34 kvadrat
Mode
Paulina Forsberg
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Fannie Redman
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Emma Danielsson
Lifestyle
Elin Johansson
Man
Niklas Berglind