Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

VECKANS UTMANING – CARDIO!

Wihooo måndag och ny vecka! Efter en lugn härlig stretchvecka är det dags att dra igång på riktigt! Denna veckan blir det kondition och denna gången ökar vi distansen lite från förra konditionsutmaningen.

Jag utmanar er nämligen att springa minst 2,1 mil innan veckans slut! Är man en van löpare så är veckans utmaning 4,2 mil! (Har man skada så man inte kan springa är det ok att köra tex crosstrainer.) 

Så vilka är på veckans utmaning? Nu jäklar kör vi denna veckan!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
10kommentarer
  • Vad är kriterierna för att vara en van löpare?

    Jtsmedberg 2013-02-11 23:52:00
    Svara
  • Får int springa pga benhinneinflammation :/ men får köra extra mycket crosstrainer/spinning/vattenlöpning, ja allt som inte belastar benhinnorna 🙂 super tråkigt, då ja älskar att springa.. Anmäld till flera halvmaraton lopp men får se hur det blir med dom då benhinnorna int blir bra:( har prövat på allt så nu återstår bara en långlånglång paus ifrån löpandet 🙁 buu!

    Jenny 2013-02-11 12:59:00
    Svara
  • Jag är så på! Nu kör vi.

    Aamandahansson 2013-02-11 12:43:00
    Svara
  • Jag är på!!!!

    Louise Appelgren 2013-02-11 12:41:00 http://www.louiseapple.blogg.se/
    Svara
  • Okey – då kör vi!

    Josephina 2013-02-11 10:43:00
    Svara
  • jag är med 😀

    Anna E Karlsson 2013-02-11 09:58:00
    Svara
  • Antar utmaningen! Skulle förresten vara uppskattat att få tips på ett träningsupplägg för att springa milen eller kanske halvmaran nu när våren och många lopp börjar närma sig. Har som mål att springa milen på 45 minuter i början av maj och springer idag på ungefär 50 min. Är detta möjligt och hur ska jag gå tillväga? Är ju lätt att överträna sig till skador också när det gäller just löpning så känner att jag behöver hitta ett bra, hållbart träningsupplägg. Tack för en rolig blogg som hjälper mig att hitta energi och träningsinspiration dagligen! 🙂

    FridaF 2013-02-11 08:52:00
    Svara
  • Jaaa! Om man kör crosstrainer, hur länge/hur långt skall man hålla på då? Det tar väl fler kalorier/högre puls per meter på ct’n än löpbandet?

    undrar 2013-02-11 08:51:00
    Svara
  • Woop Woop!! Älskar löpning! 8km redan gjorda! 🙂 Har dock en längdskidtävling på söndag, får se om jag verkligen får in 42 km denna vecka….

    Maria Poka 2013-02-11 08:37:00
    Svara
  • Har inte tid :/ salstenta helskotta! Ska göra mitt bästa!!

    Arw 2013-02-11 08:30:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Sandra Beijer
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Pamela Bellafesta
Home
Andrea Brodin
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Tess Montgomery
Hälsa
Fannie Redman
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger