Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

ÖNSKA RUBRIK!

Det är alltid jag som bestämmer vad mina inlägg ska handla om, men nu tänkte jag att det är er tur att få bestämma lite! 🙂

Ni bestämmer rubriken och jag skrivet ett inlägg efter er rubrik. Så önska på i kommentarsfältet…

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
30kommentarer
  • Tips för hur man ska gå till väga för att gå upp i vikt på ett hälsosamt sätt.

    Marina 2013-02-27 21:20:00
    Svara
  • ”Maxa din fettförbränning”

    Julia 2013-02-17 19:48:00
    Svara
  • Om man äter middag/lunch några timmar efter träningen, ordentliga mellanmål som ör bra att äta efter passet då. Ett sådant inlägg vore bra 🙂

    Erika 2013-02-16 15:23:00
    Svara
  • Bästa träning för din kroppsform tex( äpple, päron, timglas osv)

    Christa 2013-02-12 18:31:00
    Svara
  • Tips på billig och nyttig mat!

    Mathilda 2013-02-10 20:07:00
    Svara
  • Jag vill så gärna veta hur man får bort den lilla bukbollemagen som tydligen gillar att ligga där runt naveln… Tränar 4-5 dagar i veckan och jag har gjort stora framsteg på hela kroppen FÖRUTOM magen… hjälp!

    hjälp mig 2013-02-10 17:32:00
    Svara
  • Svarvade armar till sommaren!
    Bästa och godaste after training-drycken/maten
    Goodbye kärlekshandtag – såhär gör man

    Frida 2013-02-10 15:07:00
    Svara
  • Träningsinspiration!

    Li 2013-02-09 23:44:00
    Svara
  • Balettakademien i Stockholm-fördelar och nackdelar!
    Hur blir man en bra danslärare?
    Bästa yrkesutbildningen i Sverige för dansare!
    Detta skulle jag vilja säga till 16-åriga mig!

    Moa 2013-02-09 22:56:00
    Svara
  • Träningshets (när träningen blir ett tvång, tips etc)
    Mer matdagböcker och träningsdagböcker

    Du är verkligen en sån stor inspirationskälla.
    Du inspirerar folk till att träna. Men för mig har det konstigt nog blivit motsatt effekt
    vilket har påverkat mig positivt. Någon som förespråkar normal mängd träning och mycket mat.
    Visst det finns allt för många som tränar allt för lite. Men det finns även vi som trnär för mycket
    och låter träningen bestämma över våra liv. Vi som planerar varenda dag så att vi inte missar något
    träningspass och knappt aldrig vilar.

    Jag är dock på väg ifrån det jag ovan beskrev. Vi måste också tala om de negat via aspekten av träning
    och all jäkla hets.

    Amanda5 2013-02-09 22:44:00
    Svara
  • Ida Warg! (hehe dålig rubrik kanske) men vill gärna veta mer om DIG! vet att du älskar att träna såklart haha men lite mer som t.ex. vilket tv-program MÅÅSTE du kolla på varje vecka? Hmm.. kanske dåligt exempel men skulle vara kul att veta mer om dig utanför träningen liksom 🙂 Tack för en bra blogg förresten! 

    Karoline 2013-02-09 22:26:00
    Svara
  • Konditionsträning!

    Ebba 2013-02-09 22:21:00
    Svara
  • Stretcha vid träningsvärk?
    Ost bra eller dåligt? Skillnad på smält och icke smält ost. (Innehåller ”vanlig” gul ost man har hemma bra eller nyttiga fetter? Jag vet inte hur många gånger jag har hört negativa saker om ost. Har fått en väldigt dålig bild av ost och undrar om den stämmer.)

    Sara 2013-02-09 22:15:00
    Svara
  • min första kärlek var….

    Paulina 2013-02-09 22:10:00
    Svara
  • Andningens betydelse vid träning!

    Maddsan 2013-02-09 21:32:00
    Svara
  • Danskarriär
    Massa mellanmålstips
    Snyggaste kändiskropparna

    Emmavendela 2013-02-09 20:31:00
    Svara
  • Deffning! Hur ska man lägga upp det? Vad ska man prioritera att äta och hur kombinerar man med träning? Ska man äta ofta eller sällan under dan?

    Jessica Hjelmhagen 2013-02-09 18:15:00
    Svara
  • Detta räknas som långsamma kolhydrater!

    Karin 2013-02-09 17:58:00
    Svara
  • Recept på drinkar för att gå upp i vikt, både i muskler och fett… Eller bara allmäna tips 🙂 Finns alldeles för lite sånt för oss som faktiskt kämpar med viktuppgång.

    Blondielle 2013-02-09 17:53:00
    Svara
  • Bästa träning för en stark och god hållning. Samt hur man ska bibehålla den vid ett stillasittande jobb eller som jag studerar på Universitet och har 200 sidor kurslitteratur om dagen ungefär.

    Arw (pluggisen) 2013-02-09 17:41:00
    Svara
  • Kalorier! Hur man ska tänka. Om man ska t.ex äta 1500 per dag, sen tränar man bort 1000. Ska man då äta upp till det antalet igen då eller är det bra att ha tränat bort nästan alla om man vill gå ner i vikt? 

    Elin 2013-02-09 17:26:00
    Svara
  • Mitt kylskåp!  

    olivia 2013-02-09 17:24:00
    Svara
  • Goda middagsrecept med köttfärs!

    Linda 2013-02-09 17:10:00
    Svara
  • snabba enkla recept

    Jennynilsson_585 2013-02-09 16:34:00
    Svara
  • Träningskläder

    Marialundgren93 2013-02-09 15:47:00
    Svara
  • Stretch (hur man stretchar sig ner i split och spagat).

    Annatrelin 2013-02-09 14:34:00
    Svara
  • stress

    Christa 2013-02-09 14:33:00
    Svara
  • Kompressionskläder, är det viktigt eller bara strunt?
     

    mawhlain 2013-02-09 14:13:00
    Svara
  • Uppvärmning  (hur viktigt är det? hur mycket ska man värma upp innan olika saker? Tips på bra uppvärmning för hela kroppen)

    Johanna 2013-02-09 14:01:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Foodjunkie
Mode
Fanny Ekstrand
Home
Andrea Brodin
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger