Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

MORGONTRÄNING

Idag var jag grymt duktig och gick upp 30 minuter tidigare för att ta en liten promenad innan jobbet. Eftersom det var isbana ute blev det ju extra bra träning för alla små stabiliseringsmuskler i kroppen 😀 Haha härligt!

Sedan blev det även lite stretch. Någon av er som testat mitt stretchprogram i VECKANS UTMANING –> http://idawarg.chic.se/veckans-utmaning-vilka-ar-pa-12/#disqus_thread ?

Har ni inte gjort det så borde ni göra, det stretchar igenom nästan hela underkroppen. Jätte bra för att öppna upp höften om man vill bli vigare i splitt och spagat eller om man har problem med ryggen 🙂

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
2kommentarer
  • Måste man göra programmet efter aktivitet eller kan man göra det utan varma muskler? 🙂

    Erika 2013-02-05 10:30:00
    Svara
    • Svar på Erikas kommentar.

      Man kan absolut göra det utan träning innan. Men bra om du värmer upp några minuter innan. Du kan hoppa eller jogga på stället någon minut. Ha på varma kläder och var lite försiktig. man får bäst resultat om inte musklerna är för varma faktiskt 🙂

      idawarg 2013-02-05 10:38:00
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
Andrea Brodin
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Paulina Forsberg
Mode
Emma Danielsson
Man
Niklas Berglind
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Fannie Redman