Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

DAGENS NYTTIGA LUNCH

Köpte dagens lunch från favoritstället Panini. Har min egen special där som innehåller: Lax, sallad, rotfrukter, granatäpple, aprikoser, grapefrukt, frön och senapsvinegrett. Gluten- och mjölkfri och underbart god!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • Ida! Hur går man till väga om man vill ha dig som PT? Måste man träna på samma gym som dig för att det ska funka? Hur mycket kostar det per timma? Är riktigt intresserad 😀

    Matilda 2013-01-10 11:28:00
    Svara
  • HEj! Jag har själv problem med magen och tänkte testa som dig ett tag dvs gluten och mjölkfritt. Jag undrar då en sak, äter du ex ”havregurt” och ”soyagurt” dvs yoghurt gjord på soja/havre? Om inte, varför? 

    johanna 2013-01-08 19:32:00
    Svara
    • Svar på johannas kommentar.

      ja det tycker jag verkligen att du ska testa 🙂 Många som är intoleranta utan att man vet det. Jag äter havreprodukter då jag är allergisk mot soja. Sedan innehåller soja också östrogen som kan göra att man får obalans på hormonerna.

      idawarg 2013-01-08 19:54:00
      Svara
  • Tack för en superbra blogg! Riktigt inspirerande!
    Jag vill gärna börja gymma mer då jag oftast går på pass. Dock har jag inte så stor fantasi och skulle vilja ha tips på bra och givande övningar för hela kroppen. Både på maskin och fria vikter. Helst inte de allra vanligaste då jag tycker om utmaning. 

    Mitt träningsschema ser ut som följande

    Mån- Hit 45min
    Tis- ledig
    Ons- Pilates 55min
    Tor-BodyCombat
    Fre- ledig
    lör- styrke pass(gymmet)
    Sön- ledig

    Hur skulle kunna ändra mitt träningsschema för att få ut så mycket som möjligt! Har gått ner 5 kilo genom detta träningsschema som jag kört sedan september. Skulle vilja gå ner 4 kilo till, men verkar ha fastnat på denna vikt nu. Jag äter bra, ofta och nyttigt. Hur kan jag ändra min träning för att nå mitt resultat?

     Gärna tips för bra övningar för sidan av magen, inre lår och ryggen(i höjd med armhålorna) också!

    Samt hur mycket och ofta ska man träna på en vecka och hur många vilodagar utsett från mitt perspektiv?
    Tack på förhand!!

    Gäst 2013-01-08 16:49:00
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
Andrea Brodin
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Sandra Beijer
Home
34 kvadrat
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Makeup by Lina
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger