Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

VAD SKA MAN ÄTA FÖR ATT LADDA UPP INFÖR EN LÖPRUNDA?

Svar på kommentar…

så härlig energi du har Ida, superkul att läsa din blogg speciellt när du skriver om alla smaskiga men nyttiga recept så förtsätt med dom! 🙂 
jag undrar vad du rekomenderar att man ska äta innan man sticker ut och springer på morgonkvisten, eller vad man ska äta kvällen innan för att få bra med energi?

SVAR: Tack så mycket för din fina kommentar, den värmde! 🙂 Ska fortsätta med mer mat och recept. Innan ett löppass är det bra att få i sig mycket långsamma kolhydrater så du har energi lagrad till hela löppasset. Fyll på dina lager med Fullkornspasta, havregrynsgröt, fullkorns/rågbröd, knäckebröd, Råris, mm. tillsammans med protein och bra fetter såklart 🙂

Tips på bra middag kan tex vara köttfärssås på kycklingfärs, krossade tomater, chilisås och rivna morötter som serveras med fullkornspasta, lite babyspenat och en klick turkiskyoghurt. Supergott och bra med energi!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer

    senaste från Hälsa

    Ida Wargs webbshop
    Dölj
    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

    Home
    Andrea Brodin
    Lifestyle
    Makeup by Lina
    Lifestyle
    Linn Herbertsson
    Hälsa
    Josefines Yoga
    Lifestyle
    Tess Montgomery
    Lifestyle
    Vanja Wikström
    Lifestyle
    Susanne Barnekow
    Hälsa
    Träningsglädje
    Lifestyle
    Henrietta Fromholtz
    Lifestyle
    Sandra Beijer
    Mode
    Petra Tungården
    Lifestyle
    Dasha Girine
    Hälsa
    Foodjunkie
    Mode
    Fanny Ekstrand
    Mode
    Pamela Bellafesta
    Hälsa
    Fannie Redman
    Home
    34 kvadrat
    Hälsa
    Ida Warg
    Lifestyle
    Josefin Dahlberg
    Lifestyle
    Elin Johansson
    Man
    Niklas Berglind
    Mode
    Chrystelle Eriksberger