Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

HITTA TRÄNINGSMOTIVATION

Får varje dag mail och kommentarer om hur man hittar träningsmotivation? Därför kommer jag ploppa in med lite motivationshöjande inlägg några veckor frammåt…

TIPS 1.

Sätt upp ett mål med din träning! Det här är verkligen superviktigt! Har du inget mål att sträva mot så blir träningen tråkig och du förstår inte varför du gör den? Ditt mål kan vara allt från att bli bäst i Världen i någon sport, gå ner ett bestämt antal kg, nå en viss fettprocent, kunna göra 30 armhävningar i följd, bygga muskler mm.

Sätt dig ner nu och skriv upp just ditt personliga mål med träningen. Skriv även ner ditt mål i kommentarsfältet här nedan (var gärna anonym om du vill). Genom att skriva ner och berätta för dig själv och andra har du kommit en lång bit på vägen och målet blir mer verkligt!

 

Vad är ditt mål med träningen?

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer

    senaste från Hälsa

    Ida Wargs webbshop
    Dölj
    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

    Mode
    Paulina Forsberg
    Mode
    Pamela Bellafesta
    Lifestyle
    Henrietta Fromholtz
    Home
    Andrea Brodin
    Hälsa
    Josefines Yoga
    Home
    34 kvadrat
    Lifestyle
    Josefin Dahlberg
    Lifestyle
    Vanja Wikström
    Lifestyle
    Sandra Beijer
    Lifestyle
    Susanne Barnekow
    Mode
    Petra Tungården
    Hälsa
    Foodjunkie
    Mode
    Fanny Ekstrand
    Lifestyle
    Linn Herbertsson
    Lifestyle
    Makeup by Lina
    Lifestyle
    Elin Johansson
    Hälsa
    Ida Warg
    Lifestyle
    Tess Montgomery
    Hälsa
    Fannie Redman
    Man
    Niklas Berglind
    Mode
    Chrystelle Eriksberger