Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

SVAR PÅ KOMMENTARER…

Hej Ida!
Jag har en fråga till dig! Vad brukar du äta som kvällsmål? Det är så att jag tränar ganska sent på kvällarna och hinner därför äta middag innan och måste det för att orka med! Men vill ändå äta något efter träningen, men på senare tid har det bara blivit kvarg och bär/frukt i brist på fantasi, men vad brukar du äta? Vore kul med lite tips ;)
Tack för en helt underbar och inspirerande blogg! Kikar in på den varje dag för att hitta motivation och inspiration till träning och hälsa! TACK BRUDEN!
KRAM

SVAR: Tack för din fina kommentar, den värmde! 🙂 Jag brukar äta kvarg blandat med fil, bär, och egengjord musli till kvällsmat. Har jag varit och tränat ser jag till att få i mig något mer matigt som tex. omelett med fetaost och kalkon med keso till och säkert en tallrik med kvarg, bär och musli också. Jag ser alltid till att få i mig mycket proteiner innan läggdags 🙂 Kram Ida

Hej, jag undrar om du skulle kunna svara på en fråga jag har. Jag skadade min vad under en dansuppvisning för tre år sedan, och jag kan fortfarande känna av det när jag på något sätt anstränger den. Jag undrar om det skulle vara bra för mig i det här fallet att använda benvärmare under dansträningar osv?

SVAR: Ajaja, inte roligt att vara skadad. Tror absolut att det är en bra ide att ha på sig benvärmare (i alla fall på den vaden du är skadad) så att den håller sig varm under träningen. Jag själv har samma problem med min hamstring och jag är jätte noga med att hålla den varm med dubbla byxor så kör på med benvärmarna 🙂

är sex dagar i veckan för mycket att träna? mesta dels kondition, lite styrka

SVAR: Det beror på, alla är olika och klarar olika mycket träning. Äter du ordentligt och varierar din träning ska det inte vara några problem. Känn efter och om du känner dig sliten så ta en extra vilodag bara 🙂 Jag själv tränar alltid 5-7 dagar veckan och ibland flera pass om dagen. Det funkar bra bara jag får mig tillräckligt med mat och sömn så kör hårt 🙂

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
2kommentarer
  • SV: Alltså, jag har tänkt på det där med skoltiden… Jag tror aldrig mer jag kommer uppleva så intensiva dagar där man lär sig så mycket…
    Tror jag skrev till dig att det finns en nackdel med skolan:
    Man får sjukt svårt att uppskatta föreläsningar efter att ha träffat på dom… 😉

    Hans 2011-08-27 08:49:54 http://hans.shapemeup.se
    Svara
  • hej, kollar alltid din blogg efter insperation och bli taggad för att träna! 😀 jätte bra blogg
    Jag undrar vad du brukar göra för att träna magmusklerna och få en fastare mage? 🙂

    och har du nånsin provat Lchf metoden? och isf funkar den? 🙂

    hör gärna av dig 😉

    Ange :) 2011-08-26 19:01:13 http://angeeinarsson.blogg.se
    Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
Andrea Brodin
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Home
34 kvadrat
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Vanja Wikström
Mode
Mathilda Weihager
Mode
Emma Danielsson
Man
Niklas Berglind
Mode
Fanny Ekstrand
Hälsa
Fannie Redman