Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

SÖNDAGSTRÄNING

Har verkligen haft världens bästa semester! Har varit hur skönt som helst att vara borta ett tag, men det känns inte helt fel att vara hemma igen heller! Som jag skrev förut tog vi en taxi direkt till gymmet där vi körde styrketräning:

In- och utåtrotation.

Övre ryggen/skuldror.

Ländryggen.

Rehabövningar för hamstring (kommer videoinlägg om dessa imorgon).

Rumpa.

Mage.

Fötter och fotleder.

Blev ett ordentligt pass minsann, då jag hann med att träna alla mina svagaste områden. Allt för att bli av med skadorna nu!

Efter det besökte vi gymmets relaxavdelning och badade jacuzzi. Hur skönt som helst!


Bild från det fina gymmet!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • hej skulle inte du kunna lägga upp lite bilder eller videos på dig när du dansar disco dans ? 🙂

    Sophia 2011-02-06 22:02:10 http://sophiamaiorana.blogg.se
    Svara
    • Svar på Sophias kommentar.

      Hej! Jo det skulle vara roligt! Har försökt med det förut men det funkade inte eftersom jag har det på gamla videoband hemma i Åmål! Var ju ett bra tag sedan jag tävlade 🙂

      idawarg 2011-02-07 12:35:52
      Svara
  • Welcome home!! E du utvilad nu då lr har du smygtränat ..trots din skada 🙂 Svårt att låta bli lr hur? Hoppas du mår toppenfint iaf och är brun som en neger!:)
    Läste en kommentar nedan till ett utav dina inlägg och måste bara fråga vad är tabata för ngn träningsform?
    kram carro

    carro 2011-02-06 20:35:54
    Svara
    • Svar på carros kommentar.

      Tack så mycket 🙂 Ja då jag är utvilad, men jag har smygtränat endel 😀 Haha men jag blir hemsk om jag inte får träna, klättrar på väggarna! Här kommer info om tabata:

      ”Tabata intervaller är korta maximalintensiva 20 sekundersintevaller som följs av 10 sekunders vila. Intevallerna upprepas 8 gånger och ger en total träningstid på 4 minuter. Intevallerna kan användas på såväl renodlade konditionsövningar som t. ex. löpning, rodd och hopprep men också med stor framgång på styrkeövningar som t. ex. benböj, armhävningar och sit-ups.”

      Kram Ida

      idawarg 2011-02-06 20:46:37
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Mode
Pamela Bellafesta
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Elin Johansson
Home
Andrea Brodin
Hälsa
Foodjunkie
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Makeup by Lina
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Paulina Forsberg
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Emma Danielsson
Man
Niklas Berglind