Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Mina favoriter

SE ALLT

TRÄNINGSDAGBOK

PUH! Ännu en skoldag avklarad! Denna dagen har inte varit smärtfri vill jag lova…

– MODERNT. Helt stört vilken värk jag har i min kropp nu! Känns som att mina hälsenor blivit 1 dm kortare, TRÄNINGSVÄRK! I resten av kroppen har jag ingen vanlig träningsvärk, utan bara sådan värk man får om man tränar samma muskler dag ut och dag in! Svårt att förklara men det gör ont 😀 I alla fall så var den moderna klassen hur rolig som helst! Älskar våran lärare, hon är stört skön men ändå krävande!

– BALETT. Hade sista klassen med våran gästlärare idag! Synd för han är helt fantastisk! Har lärt mig hur mycket som helst bara på 4 gånger! Han fick mig att snurra som en gudinna idag 🙂 Wiii.

– TEATER. Repat inför våran föreställning.

– TRÄNINGSRUM. Gick en sväng till träningsrummet och rullade lite på min franklinboll på alla onda ställen. Försökte även stretcha men det gjorde för ont! Pratade lite skit med de underbaraste brudarna i årskurs 1 istället 🙂

Här har ni bild på superkvinnan som vi har i moderndans…

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
4kommentarer
  • hej ida! du, jag undrar en sak. att kesella är bra har väl ingen missat, men kesella vanilj, är det också nyttigt? det är ju så himla gott 🙂

    sara 2011-01-20 09:57:02
    Svara
  • tjena!! jag gillar din blogg mycket och blir sjukt inspirerad av dig ska du veta! men jag har en fråga jag inte riktigt kan hitta svar på som du kanske kan hjälpa mig med
    jag tänkte börja stretcha mer (alltså inte bara efter träning) för att jag vill bli vigare. finns det några nackdelar med att stretcha mycket och borde man avstå från att göra det typ varje dag?
    ha det bra!;)

    clara 2011-01-19 19:36:52
    Svara
    • Svar på claras kommentar.

      Hej Clara!
      tack så mycket 🙂 Det är inte farligt att stretcha varje dag utan bara bra! Det man ska akta sig för är att stretcha ”mördarstretcharna” varje dag, dvs. de extrema spagat och splitt stretcharna! Det räcker att man kör dem 3-4 gånger i veckan så man inte överanstränger musklerna. Sedan är det viktigt att lyssna på sig själv så man inte skadar sig! Det är väldigt lätt att sträcka sig i hamstringmusklen om man stretcgar för hårt, så ta det lugnt med den 🙂 Kram Ida

      idawarg 2011-01-19 19:50:39
      Svara

senaste från Hälsa

Ida Wargs webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Petra Tungården
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Elin Johansson
Hälsa
Ida Warg
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Sandra Beijer
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Linn Herbertsson
Lifestyle
Dasha Girine
Home
34 kvadrat
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Pamela Bellafesta
Man
Niklas Berglind
Mode
Chrystelle Eriksberger